Ingrid Schöön Holmberg

Konstnären Ingrid Schöön-Holmberg bjuder in alla medlemmar i Motala Konstförening till sin ateljé och hem i Björneborg norr om Motala.

Ingrid Schöön Holmberg, Motala kommuns kuturstipendiat år 2019, öppnar sin ateljé och sitt hem för alla medlemmar i Motala Konstförening under lördagsförmiddagen den 21 september mellan kl 10.00 och 12.00. Hon visar då sin ateljé och arbetsplats och avslutar med att till en kopp kaffe prata om sitt konstnärskap.

Motala Konstförening är mycket stolt över denna inbjudan och ser fram emot att så många medlemmar som möjligt hörsammar den och tar en tur till Björneborg. Åk riksväg 50 mot Askersund och sväng av mot Godegård/Bona. Kör ca 1,2 km, sväng vänster vid vit skylt Dansby Gård och tag sedan första avtagsvägen till vänster och då är det ca 50 m till Björneborg. Konstföreningen har inga möjligheter att samordna transporter, utan det får ske i medlemmarnas egen regi.